20 Eylül 2014 Cumartesi

İlk İkiz Yazı :)

2010'da ilk kızımla tanıştım blog tutmacayla, ailelerimizden ayrı olmanın etkisi ile onlarla daha aktif bir iletişim kurmaktı maksat. Sonra sonra kızımıza ve bize güzel bir anı olacağını gördüm. Gitgide yelpaze genişledi, her telden not tutmaya başladım.

Gel zaman git zaman şimdilerde de ikiz bebeklerimizi bekler olunca, yazacak bir alan daha çıktı. Tabi bu kadar çocukla yazmak istediklerimin çeyreğini yazabilsem büyük başarı olur! :)

Dört buçuk yılda - dört çocuk olacak inşaAllah (marifet diye değil, hayatımdaki değişiklikleri anlatmak bakımdan :)

Elbette her biri ayrı ayrı özel, lakin ikiz olmak biraz daha sanırım. Bu özel hayatlara şahitlik edebilirsek bu bizim için de özel olacak. Beğendiğim şeylerden iki tane alıyorum, iki bebeğe göre ayarlıyoruz evi ,arabayı.. Şimdiden normal gelmeye başladı, ama bir an duruyorum ve şu an aynı karında, aynı yaşta beraberler ve (Rabbim muhafaza etsin) bir aksilik olmazsa o kadar çok şeyi aynı zaman ve mekanda yapacaklar ki... Dedim ya ikiz olmak özel bir durum, bu duruma şahitlik etmek de öyle olacak inşaAllah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...