3 Ekim 2014 Cuma

Nee... İkiz mi?

Duayı aşk modunda etmiştim, soruyu akıl modunda soruyordum. 
Tıpkı Hz.Zekeriya (as)* gibi...

İkiz olduklarını öğrendiğim ilk an...

Üçüncü hamileliğim olduğundan olacak ki, 5.hafta da değil :) 9.hafta civarında ilk kez gittim doktora. Doktor da ilk kez geldiğimden habersiz;
"İkiz olduğunu biliyorsunuz zaten..." 
"Nee.. İkiz mi?" 
O anki duygum mu? 
O kadar sevindim ki, o kadar şaşırdım ki...
Halbuki düşününce ben eskiden beri hep ikiz isterdim, çok severdim. Ama gerçek olacağını hiç düşünmemişim demek ki. Duayı eden gerçekleşeceğini de düşünmez mi? Sanırım ben hep aşk modunda etmiştim duaları, gerçekleşirse düşünürüm diyerek... Gerçeklik algısından uzaklarda :) Yüreğimin içinden...

Tek bir yavrunun bile içinde hayat bulması ne büyük bir heyecan, bir de bunun iki katını düşünün diyeceğim ama 1+1=2 etmiyor, daha fazla! :)

Peki neden sevindim, heyecanlandım, inanamadım... Sanırım bu çok farklı bir şey; yani ikiz olmak. Belki de ikizim olsun istemiştim hep kim bilir! (hemen birinin çocukluğuma inmesi gerekiyor :) Bu duruma şahit olabilme ihtimalini sevdim sanırım! :)

Rabbim tek, çift, üç :) isteyen herkese hayırla, sağlıkla nasip etsin inşaAllah, çokça dua beklerim...

------------------

* Demiştim ya tıpkı Hz.Zekeriya (as) gibi;
Önce Rabbin'den çocuk istemiş, gerçekleşeceği müjdelenince de "nasıl olur; eşim kısır, ben yaşlıyım?" manasında sormuştu. (MERYEM SURESİ 5-9.ayetler arası)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...